مشاوران هیروو

مشاوران هیروو

مرجع تخصصی آموزش ، مشاوره و درمان در حوزه روانشناسی کودک، نوجوان، خانواده
مشاوران هیروو

مشاوران هیروو

مرجع تخصصی آموزش ، مشاوره و درمان در حوزه روانشناسی کودک، نوجوان، خانواده

چرا محصولات فوراور در داوخانه و بازار موجود نمی باشند؟

چرا محصولات فوراور در داوخانه و بازار موجود نمی باشند؟

از همان ابتدا روش تولید و فروش محصولات فوراور به صورت اینترنتی بوده است. یعنی فوراور ایران محصولات را از کمپانی فوراور لیوینگ آمریکا خریداری نموده و به روش فروش مستقیم یا دایرکت سلینگ به فروش می رسانده است. از این رو هیچ واسطه ای برای فروش محصولات فوراور در نظر گرفته نشده و همانند دیگر اجناس توسط بازار ها به فروش نمی رسیده است.

فروش اینترنتی محصولات فوراور

فوراور در ایران دارای نمایندگی های زیادی است. تمامی نمایندگی های فوراور در تهران به صورت رسمی مشغول به فعالیت هستند اما فوراور ایران به عنوان یک نمایندگی رسمی در ایران برای فروش محصولات فوراور به صورت اینترنتی مشغول به فعالیت است. کالا های فوراور ایران بر خلاف دیگر کالا های موجود در بازار و داروخانه ها فروشی با واسطه نداشته و هیچ ارزش افزوده ای بر مبلغ آن مشاهده نمی شود. معمولا کالا های موجود در بازار به دلیل استفاده از روش فروش غیر مستقیم برای دریافت سود مبلغی را بر روی اجناس قرار می دهند تا میزان سود مورد نظر را دریافت نمایند. اما در محصولات فوراور شما با چنین موضوعی مواجه نشده و تمامی محصولات را با قیمت اصلی درج شده در سایت خریداری می کنید.

از این رو فروش مستقیم فوراور ایران سبب می شود که کالا های آن در داروخانه یافت نشوند. از طرفی داروخانه ها مجوز فروش محصولات بدون هالوگرام را نداشته اما محصولاتی مشابه با محصولات فوراور را به فروش می رسانند. اما باید گفت که این محصولات از لحاظ کیفیت تضمین شده نبوده و ممکن است صد در صد گیاهی نباشند. قیمت محصولات فوراور معمولا مناسب تر از محصولات گیاهی موجود در داروخانه هاست.

محصولات فوراور دارو نیستند

شما هیچ یک از محصولات فوراور لیوینگ را نمی توانید به عنوان دارو استفاده نمایید. چرا که ما ادعای درمان صد در صد را با مصرف محصولات فوراور نداریم. محصولات فوراور صرفا محصولاتی گیاهی  در جهت پیشگیری از بیماری و بهبود مشکلات و بیماری هاست. از این رو نمی توان آن ها را به عنوان دارو مصرف و یا در داروخانه ها فروخت. تمامی محصولات فوراور اعم از قرص فوراور و یا ویتامین های فوراور مانند ویتامین سی فوراور تنها در جهت حفظ سلامتی افراد مورد استفاده قرار می گیرند و جنبه ی دارویی نخواهند داشت.

البته باید گفت که مصرف مواد شیمیایی و یا قرص های ضد گیاهی می توانند منجر به به خطر انداختن سلامتی افراد شوند. اما در بعضی از موارد می بایست خورده شوند. اما پیشنهاد کمپانی فوراور همواره استفاده از محصولات گیاهی و صد در صد تضمینی فوراور در هر زمینه است. به طور مثال شما برای مصارف بهداشتی خود می توانید از صابون آووکادو و یا شامپو جوجوبا فوراور استفاده نمایید. این محصولات گیاهی بوده  و منجر به ایجاد حساسیت بر روی پوست نخواهند شد.

کیفیت محصولات فوراور

همه ی مصرف کنندگان محصولات فوراور می دانند که کیفیت محصولات فوراور بسیار زیاد است. به طوری که هیچ ناخالصی و عوارض نداشته و عوارض محصولات فوراور در مقایسه با دیگر محصولات شیمیایی و یا گیاهی تقریبا صفر است. از این رو شما کیفیت محصولات فوراور را در هیچ یک از محصولات دیگر نخواهید دید. شاید بار ها با تبلیغات گوناگون محصولات گیاهی مواجه شده باشید. اما به همه ی آن ها نمی توان اعتماد کرده چرا که بعضی از مصرف کنندگان با خوردن آن ها دچار بیماری و مشکلاتی مختلف شده اند. معمولا بیشترین تاثیرات سوء بعضی از این محصولات بر روی دستگاه گوارش بوده و یا منجر به ایجاد لکه های پوستی می شوند. اما مصرف کنندگان محصولات فوراور تا به حال هیچ عوارضی را گزارش نکرده اند. با خرید محصولات فوراور سلامتی را به خود و خانواده هدیه دهید. 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.