مشاوران هیروو

مشاوران هیروو

مرجع تخصصی آموزش ، مشاوره و درمان در حوزه روانشناسی کودک، نوجوان، خانواده
مشاوران هیروو

مشاوران هیروو

مرجع تخصصی آموزش ، مشاوره و درمان در حوزه روانشناسی کودک، نوجوان، خانواده

مهمترین نکات خرید سوله

مهمترین نکات خرید سوله

خرید سوله از سوله ساز واقعا کار پیچیده ای است و به هیچ عنوان ساده نیست، و اگر نکاتی را راجب به سوله و سوله سازی ندارید، واقعا دور از انتظار است که متوانید یک خرید مطمئن و امن داشته باشید. اما ما در این مقاله قرار است مهمترین نکات خرید سوله را برای شما بازگو کنیم و شما را به منابعی برسانیم و صفر تا صد خرید سوله را به شما به صورت کامل توضیح میدهد.



خب اولین قدم و مهمترین نکته برای خرید سوله این است که بدانید چه مساحتی برای شغل شما مناسب است و با توج به متراژ زمین و هزیته ای که برای آن منظور کردید بهترین ابعاد را از نظر ذهانه – طول و ارتفاع پیدا کنید. نکته بسیار مهمیست و به سادگی از آن عبود نکنید و هیچ وقت هم به یک سوله ساز برای پیشنهاد اینها اعتماد نکنید، چون قطعا یک سوله ساز ارزش بیشتری برای منافع خودش نسبت به منافع شما قائل خواهد شد و عملا پیشنهادی برای خودش حاشیه سود بیشتر و ساخت سریع تر و راحت تر را دارد به شما پیشنهاد میکند. پس به سادگی از این نکته مهم عبوذ نکید چون ابعاد بسیار در قیمت هر متر مربع ساخت سوله تاثیر گذار است، من به شما توصیه میکنم که برای یادگیری این نکات و انتخاب ابعاد حتما بر روی کلمه ساخت سوله کلیک فرمایید تا شما را به مقاله ای در این ضمینه هدایت کنیم.

سوله نو یا دست دوم؟

پاسخ به این سوال هم موردی بسیار پیچیدست بخاطر اینکه به احتمال خیلی زیاد سوله ای که به شما معرفی میشود به صورت واقعی دست دوم نیست و عملا با ورق های فرسوده ، ورق لوله و یا ورق نوردی ساخته شده اند.



این ورقها قیمت بسیار کمتری در مقایسه با ورق نو دارند، بنابر این سوله سازانی اقدام به ساخت به این روش میکنند و با توجه به قیمت پایین ورق مصرفی خود ،آن را به عنوان سوله دست دوم میفروشند.

متاسفانه هم خریداران زیادی طعمه این سودجویان میشوند و در نهایت با ضرر های بسیار هنگفت روبرو میشوند.

خرید سوله دست دوم نیاز به آگاهی های بسیاری دارد که ما سعی کرده ایم که در مقالعه تمامی این موارد را توضیح دهیم همچنین ویدئو های آموزشی نیز در آن گذاشته ایم. شما میتوانید برای دسترسی به آن مقاله روی کلمه سوله دست دوم کلیک کنید.

بهترین نوع پوشش سقف سوله

و اما یکی دیگر از خریدهای جانبی سوله که بعد از ساخت اسکلت فلزی باید انجام پذیرد ،‌خرید پوشش سقف سازه میباشد و در پوشش سقف انتخواب های بسیاری پیش روی شما خواهد بود، اما در اینجا ما میخواهیم محصول جدیدی را به شما عزیزان معرفی کنیم.

این محصول جدید با اسم پوشش سقف upvc میباشد که ماهیت ساخت آن به کلی با پوشش هایی که در گدشته بوده فرق دارد.

مزایای ورق پوشش سقف یو پی وی سی:

1.      ضد رطوبت

2.      ضد زنگ و خوردگی

3.      خود شست و شو شونده

4.      دارای بیمه باند مدت

5.      ضد اسید

6.      عایق بسیار عالی

7.      رنگهای بسیار متنوع

8.      و....

 

برای دیدن این محصول و خصوصیات آن لطفا بر روی کلمه ورق سقفی upvc کلیک فرمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.